söndag 15 november 2009

Saknad


Jag känner en saknad..
För ett årsedan hatade jag stället och ville bara där ifrån.
Vet inte hur, men de fick mig att stanna.
Prova iaf 1 månad innan jag stack.
Jag stannade och ju längre tiden gick ju mer började jag gilla stället. Det byggdes upp förtroende bland personal och vänskap mellan patienter. Sakta men säkert byggdes en trygghet upp.
Mellan alla grupper och terapier han vi med en del roliga saker.

Image and video hosting by TinyPic
Vi pysslade.

Image and video hosting by TinyPic
Åkte till Öland

Image and video hosting by TinyPic
Red islandshästar.

Image and video hosting by TinyPic
Vi bowlade och spelade mingolf.

Image and video hosting by TinyPic
Vi åkte till Ikea.

Image and video hosting by TinyPic
Jag hade ett eget rum som jag gjorde mysigt.
På väggen hade jag mitt BKT tåg^^


Image and video hosting by TinyPic
Jag hade snyggaste morgon frillan^^

Jag minns hur jag och Jonas drog upp varandra ur sängarna på morgonen. Eller när man sprang in och började hoppa i sängen och skrek "EARTQUAKE!!!!"
Eller när vi spökade i korridoren när vi tvättat våra sängkläder.
Det var inte uppskattat av nattpersonalen...

Ja jag mådde skit. Men mitt i allt så fick man en samhörighet. Men nu är den borta. Jag trodde aldrig jag skulle säga det här men jag saknar mitt behandlingshem, jag saknar Boklunden.

1 kommentar:

Zippo sa...

Du ar inte ensam om att sakna det ursprungliga Boklunden love...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...