måndag 9 november 2009

Idag saknar jag mina flickor. Var hos Louise och tände ett ljus. Lyssnat på skivan jag fick av Jessica. Det är tomt. Ett stort svart hål. Jag vill spola tillbaks tiden 8 månader. Börja om från början. "Göra om, göra rätt!" Det var ju inte så här det skulle gå...



Image and video hosting by TinyPic
Jag kan inte förstå att Min Jonas är på andra sidan jorden. Just nu är han i Sydney och idag dök han bland hajar!! Men tiden rullar på och snart är han hemma igen. Känner mig egoistisk som saknar han så när jag vet att han är med om världens resa. Jag menar jag borde uppmuntra honom och säga att allt är toppen och att han ska vara iväg så länge han bara kan.
Men jag kan inte ljuga. Jag saknar han så det gör ont och jag önskar det var i morgon han skulle komma hem...

1 kommentar:

Zippo sa...

Oh Elin :(

You are so not an ego for missing me!
In that case, I'm the biggest ego of them all, how much I miss YOU!

Soon, I'll be home again, hopefully :)
See you soon.
I Love You <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...