måndag 2 januari 2012

2011

Detta blev ett relativt lugnt år för mig och det var precis vad jag behövde!
Jag har precis kommit upp på fötter och jag behövde att hitta balansen ordentligt innan jag tar för mig en massa nya påhitt.

Jag plockar ut 3 betydelse fulla händelser ur 2011;
* April fick Lova tre små söta kattungar. Vi behöll Gimli som är min lilla prins.
* Augusti flyttar jag och Jonathan ihop på riktigt i vår mysiga trea.
* September har jag gått klart "trauma" bearbetningen hos min terapeut.

Jag tror om något hade gått snett under året hade jag inte kunnat hitta tillbaks igen. Men nu har jag en stark grund att stå på och jag ser fram i mot vad livet har att ge mig.

2012 inleds med en ny frisyr och en praktik på ett fritids i stan.

Gott Nytt År!

2 kommentarer:

moa 97 sa...

fin blogg följ gärna minn
http://mosansliv.blogg.se/

Jessica sa...

Bild på frisyren! Bild på frisyren! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...