lördag 28 januari 2012

praktiken

I torsdags var jag på min praktik för första gången.
Jag ska vara på ett fritids för årskurs f-2 här i stan, 3h på tisdagar och torsdagar.
Sen om allt går bra ska vi öka upp det med tiden. Det här är det första jag gör sen jag blev sjukskriven 08 så känns skönt att få gå sakta fram så man inte tar på sig för mycket och ramla tbx en bit.
Jag tror inte jag skulle börja självskada mig själv igen hur dåligt jag än skulle må. Även om jag några gånger då jag mått dåligt haft ett sug. Där i mot skulle maten bli väldigt lätt lidande tror jag.

Hur som helst gick det jätte bra! Jag hann knappt presentera mig för de två föreståndarinnorna som jobbade på den avdelningen innan barnen var över mig.
- vad heter du?
- vad gör du här?
- ska du vara här hos oss?
- Titta vad jag gjort helt själv!!
- kan du hjälpa mig?

Alla pratade från alla håll och ville ha min uppmärksamhet. De kommer utan tvekan få mig att trivas.
Dock hann de under de här få timmarna nysa och hosta på mig så pass att på kvällen rann näsan 24/7 och jag var febrig. Men det är redan bättre nu.

2 kommentarer:

Clara sa...

ÅH va kul!!!! :D :D :D
Du måste rapportera vidare :)

Jessica sa...

Åh, härligt!
Hoppas det funkar och att du kommer att trivas! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...