onsdag 4 januari 2012

sleepy

Jag är så otroligt trött. I dag sov jag till 13.45 men hade gärna legat kvar...
Dagen efter julafton och dagen efter nyår var jag bara uppe någon timme annars sov jag bara.
Jag äter D-vitmanier och kollade mitt blodvärde för inte så längesedan och det var okej. Varför är jag så otroligt trött för?

I går var jag mamma och Jonathan hem till mina morföräldrar. Alltid lika mys att hälsa på dem! De bor i ett rött litet hus i den småländska skogen.
Den första milen på vägen hem möttes vi av snöblandat regn. Det är den första snön jag sett i vinter. Tragiskt...

Jag känner mig så otroligt konstig. Jag vet inte om jag kan säga att jag är nere. Men något åt det hållet antar jag.
I morgon är det ny dag och nya tag som gäller!

1 kommentar:

Clara sa...

Låt dig vara trött! Ibland behöver man bara ta igen sig!!! Inget fel med det :) Det är bara att ge efter och vila järnet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...