torsdag 19 januari 2012

sjukgymnast

I går satt jag och Emma länge på fik och pratade om allt och inget.
På kvällen åkte jag till Gymnastikhallen och träffade alla underbara gymnaster!
Gosade upp mig i ena gropen (stooor madrass som går och höja upp och ned och så kan man hamna på rygg och så i den när man hoppar utan att det gör ont) och försökte fånga dem på bild när de hoppade trampett.
När de gick över till tumblinggolvet följde jag med och gjorde lite kullerbyttor med en arm^^ Måste åka dit igen när gipset är borta.
Jag skuttade med lite på uppvärmningen också. Mjukade lite, jag kom fortfarande ner i spagat på båda benen. Det trodde jag inte!

I dag har jag där i mot huvudvärk och lite feber så jag har sovit nästan hela dagen.
Nu csi miami.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...