lördag 28 januari 2012

snurrig

Jag känner mig konstans svimfärdig. Det pirrar sådär i fingrarna det svartnar så fort jag står upp och det snurrar i huvudet fast jag ligger ned.
Ringde pappa och pratade lite med honom. Jag har druckit ordentligt och ätit bra så kunde inte förstå varför jag är sån här.
Men han påminde mig om att jag har slutat äta en medicin.
När de satte in den var jag så snurrig att jag fick krypa till badrummet om ingen kunde hjälpa mig. Jag fick ligga till sängs i ca två veckor innan det blev bättre och tillslut gick helt över.

Så antagligen är det att de sista substanserna nu lämnar kroppen och gör den lite obalanserad och ge mig de där konstiga symtomen igen. Vilken tur att det inte är lika illa som sist och så är det bara hoppas att det går över snart!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...