torsdag 12 januari 2012

Anna Ternheim


Jag vaknar av att någon febrilt plingar på dörrklockan. Jag flyger upp med håret åt alla håll och dra på mig min rosa morgonrock med hallo kitty på över pyjamasen och öppnar dörren.
Där står hantverkarna som håller på att fixa elen i huset. I dag var det vår tur att att bli av med strömmen.
Jag kände att jag inte kunde gå och lägga mig igen om de skulle ha några frågor. Kunde heller inte ta en dusch av samma anledning.
Så jag la mig i soffan och tar upp mobilen. Jag klickar in mig på facebook. Innan mobilen hinner ladda upp sidan dör telefonen...
Så där ligger jag utan mobil, tv eller dator.

Jonte som jobbat natt sov några timmar till men så fort han kom upp tog jag en dusch och gjorde mig i ordning. Sen drog vi ut på stan och åt brunch/ fika.
På vägen hem igen fixar vi biljetter till Anna Ternheim!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...