tisdag 17 januari 2012

Sovrummet



På IKEA köpte vi bla nya gardiner, kuddar och överkast. Dock gick inte sänggaveln vi ville ha in i bilen så den får vi ta en annan gång.
Sprang även in på HEMTEX och fyndade påslakan! Äntligen har även kristallampan kommit upp vi fick i julas. Dock är strömbrytaren knasig. Även om fastighetsskötaren kom upp i går och skruvade och hade sig fick vi inte till det.

Vi var och lånade hem lite tapetkataloger i dag med. Vi har redan bestämt oss för en Boråstapet. En ur Falsterbo kollektionen som fond bakom sängen. Så förra ägarens bruna vägg försvinner...
Nu gäller det att hitta en snygg till vardagsrummet också!



Länk

2 kommentarer:

Clara sa...

Jesus!! Jag vet ju hur det ser ut i ert sovrum... men när jag såg bilderna trodde jag ärligt att de var tagna ur en inredningskatalog!! Ser ju sjukt fint ut redan fast den bruna väggen är kvar :P

Tapeten ser underbar ut!!! Jag är så avundsjuk!!

Elin sa...

SV: Tack vad glad jag blir! :D

Visst är den fin! Längtar att få upp den :D
Eller ja hem den först^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...