onsdag 11 januari 2012

Dyngkåt och hur helig som helst

Vad är grejen med size 0 och vaxade bekinilinjer?!
Är det verkligen hett att se ut som en 10 årig flicka?
Blir bara arg och frustrerad på samhällets snedvrida syn på vad som är snyggt.

De är jobbigt att behålla en vikt när man ständigt ser skyltdockor, reklam, modeshower med smala tjejer. Jag vill också vara smal och snygg. Men sitter verkligen snyggheten i ens kroppsform?

Jag fortsätter att grubbla även i dag. Jag har svårt att somna på kvällarna så inatt blir det att ta mina natt meds.
Jag gillar att lyssna på ljudböcker när jag ska sova. I går började jag lyssna på "Dyngkåt och hur helig som helst" av Mia Skäringe.
Någon som har något bra ljudboks tips?

I dag skulle jag och Jonte ut på stan och göra några ärende men särskilt jag är off idag. Känner mig sådär mosig och tror jag kan ha lite feber.
Men vi har en väldigt skön soffa och med en laptop i knät och sex and the city på tv:n känns det som en ganska okej dag ändå.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...