söndag 30 maj 2010

Dans


Nu har jag sammanlagt dansat 8,5h i helgen. Sen får vi lägga på 2h till när kvällen är slut.
För ikväll är det dans- uppvisning.
I går hade vi förträning och nu hela morgonen genrep.
Blir lite stressigt i bland i klädbyterna. Får stå bakom scen och byta om^^
Känns lite jobbigt att i alla danser måste jag dansa bararmat. Fult med folk och strålkastare som lyser upp scenen.
Men det är bara att hålla huvudet högt och banka in i huvudet att jag har samma rättigheter som alla andra att ha kortarmat!
(bild från dansens dag, Ghost)

Min dans årdning:
3. smooth criminal- Michael Jackson
9. fever- Peggy Lee
11. big spender-
14. ghost- Michaele Jackson
16. loosing you- Dead by April
17. shining-
24. show must go on- Queen
25. History-


2 kommentarer:

Garagebandkiing sa...

Det var som jag sa när vi pratade i fredags, det finns alltid folk som kommer kolla snett på en. Sen om det är pga ens armar, eller att man har nån udda hårfärg eller vad som så ska man bara ignorera dom! :)
Du har absolut samma rätt att bära kortärmat! :)

Hoppas du får det kul nu ikväll! Det är det viktigaste :D
kramar <3

Elin sa...

Ja jo jag har väl det.
Dumt bara att så många har sånna förutfattade meningar om personer med självskadeebeteende..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...