lördag 1 maj 2010

Down down down

Jag hade visst inte bara brutit en lilltå i måndags. Hade också spräckt 3 revben.. Men fått morfintabletter. Nu äntligen har jag börjat kunnat sova igen.
I torsdags var det dansensdag och vi hade uppvisning. Första dansen gick bra. Den andra sådär... Hård träning imorgon för på tisdag är det ny uppvisning.
Jag och Jonas grillade och hade en riktigt bra valborg. Men jag var låg hela dagen och vad hände sen egentligen?!
Nu vill jag inte vara med längre... Bar legat i sängen hela dagen. Skulle ha sprungit med min bror. Missade det. Skulle ha träffat Kjolle missade det också. FÖRLÅT!
Just nu vill jag bar krypa in i min garderob och gömma mig för världen. För allt går down, down, down...

1 kommentar:

Zippo sa...

Men så prata om det som hände då, istället för att sitta och älta det, för ingenting blir bättre eller löst utav att sitta i tystnad och älta, eller hur?
Och vi har väl alltid kunnat prata med varandra?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...