måndag 24 maj 2010

Nu är det Vår tur

I fredags fick jag äntligen träffa min älskade Jessica igen! Hon var hemma på perm.
Jag älskar verkligen denna tjejen.

I lördags var jag med min Bästa vän Jonas. Fick min födelsedagspresent/ julkapp. Ett armband där det stod på en bricka "Vi för alltid" och på baksidan "Elin & Jonas". Och ja det kommer alltid vara vi två. Vi har så starka band att ingen någonsin kommer kunna dela på oss.
Vi är och kommer alltid vara för tajta ;)
På kvällen grillade vi. Jag tror det är omöjligt för oss att misslyckas med mat när vi gör den tillsammans! Riktigt gott blev det iaf. Men vi lyckas alltid pricka in när det är blåsigt och kallt då vi ska sitta ute.

I dag har jag firat min katt Ängla som fyller 2 år och min pappa som fyller 25 (säger vi).
Mamma, pappa och jag hade picknick. Var mys.
På kvällen dansade jag. Snart uppvisning!
Kvällen har jag spenderat med Jonatan. Vi har kollat på film och bara suttit och pratat.

En bra helg med andra ord!

2 kommentarer:

Zippo sa...

Härligt att du haft det bra i helgen!
Nu får vi se till att veckan får fortsätta i samma stuk :)

<3

Jessica sa...

Jag älskar dig så starkt också. Vi. Snart. Sedan. Alltid. <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...