tisdag 18 maj 2010

Känslostorm

snälla stanna upp och vänta på mig för nu hinner jag inte med!

I går somnade jag runt kl 5.
Träffade min terapuet S. Fick sitta och kämpa för att hålla tillbaks tårarna. Varför kan det bara inte fungera mellan oss? Jag orkar inte med det här! Jag önskar att L. aldrig slutade...
Jag flätade i dreads på Emma.
Dansade och kollade på Allice in Wonderland (den tecknande). Har inte sett den sedan jag var liten. Visst den är väl bra och så. Men jag får bara sådan obehagskänsla i hela kroppen.

I natt sov jag ca 2,5- 3h.
Jobbade i stallet. De har fått tillökning. Backdalas Musketör (på bilden är han ett dygn gammal).
Jag och Jonas gick en av sommarhagarna och fixade stängslet. Sitter nu med små spetor i händerna från när jag höll i då Jonas slog ner Pinnarna.
Gick till Apoteket. Vi träffade K hon är bara så underbar! Hon jobbar på av 10 just nu. Vi satt och pratade om när de var vi träffades första gången. Vi kom fram till att det var då jag ar på Auora.
Sen gick iaf jag och Jonas till Louise. Det var så fint hos henne!!
Ikväll har jag dansat och handlat. Ska ta tag i mig själv och se till att städa lägenheten med innan jag lägger mig.
Ska bara vänta tills Valiumen börjar hjälpa.

Jag har kommit in i en depp- period. Idag har det varit en totalkänslostorm. Kaos i huvudet och nu är man helt mörbultat...
Får hålla tummarna om en bättre morgondag.

1 kommentar:

Sara sa...

Varm styrkekram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...