söndag 30 maj 2010

Kvälls ångst

Varför alltid denna ständiga ångest som alltid kommer krypandes i dubbel kraft om kvällen?
Hur ska jag då våga lägga mig?
Saker och ting rör på sig konstigt i min omgivning. Sakar och flyttar på sig.

Dansuppvisningen gick iaf i det stora hela bra! Lite missar här och där från min sida men inget som stack ut direkt.
Stressigt att hinna byta om och sminka sig som ett spöke och tupera håret under 4min.
Eller vara med i två danser i rad då vi först är vita och sen ska vara svarta.
Men det gick!

Men kan man bli mer ego än mig? Finns det någon sämre vän än mig?

4 kommentarer:

Garagebandkiing sa...

Skönt att din uppvisning gick bra!

Ta inte åt dig av vad dem säger! :/
Lyssna på det jag sa till dig innan.
Du är en superfin vän! och du gör så gott du kan, de vet jag!
Mer kan man inte begära! :) *krama*

Johan sa...

Du var helt otrolig på dansuppvisningen! Så grymt duktig!

Elin du är verkligen en av mina bästa vänner och du är verkligen inte en dålig vän, inte någonstans!
Och att du skulle vara ego stämmer verkligen inte! Som du tänker på andra! Du har ett hjärta av guld :)
Du gör så gott du kan och mer kan ingen begära, du har det svårt, men du kommer segra, jag tror på dig och finns alltid för dig.
Kramar om

Jessica sa...

Nej, jag vet inte på en enda vän som kan mäta sig med dig för du är fantastisk. IU mina ögon har du alltid en strålanda aura omkring dig. Alltid. <3

Zippit sa...

Förlåt..

Men jag, det finns sämre än du, jag lyckas med det rätt bra i alla fall..
Och du säger åt mig att sluta trycka ned mig själv, sluta då med det du med, speciellt när det inte finns någon anledning för dig att göra det!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...