måndag 10 maj 2010

New week

så var det måndag.
Var på terapi hos S. Men fick gå efter 20min då hon sa att jag hade "svälthjärna" så jag kunde endå inte ta in något.

Träffade Ems en stund. Vi fikade sen gick vi hem till mig en snabbis och hon fick min svarta hästsko ring till läppen. Hon passade jätte bra i den!

På kvällen var det dans. Gick inget vidare. Var inte på humör. Fick reda på att vi ska dansa i högklackat på en av danserna. Två ggr kvar till uppvisning. Hur tusan ska jag lära mig att kicka och ha mig i högklackat tills dess?! Wish me luck beacuse I need it!

Jag har varit duktig och tvätt idag med. Så endå varit ganska produktiv idag.
Glömde dock bort att ta mina mediciner. Kom på det för 1h. Grattis till mig^^

Måndag kväll= veckans höjdpunkt då det gäller tv! Top Model, Svenska hollywoodfruar och sen Medium.
Jonas kom förbi och gjorde min kväll så mycket bättre också!
Vad jag är glad som har han!

3 kommentarer:

Zippo sa...

Kul att jag är till någon nytta i alla fall!

Clara sa...

Haha lycka till med klackskorna!!! ^^ Jag vet hur svårt du kommer ha det ^^ haha

Och ja... måndagar är höjdpunkten för tv! Fast det var mer förr när det var fam annorlunda med :D

Demi sa...

Lycka till, kan inte vara lätt att dansa i högklackat!
Vad kul att du fixade tvätten också :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...