onsdag 12 maj 2010

Depp..

Blir bara mer deppig för var dag som går. Det gör ont att le. Varför kan man inte bara få må bra för?
Varför ska livet vara så svårt att leva?

I går glömde jag ta mina mediciner märkte jag i morse. Jag börjar bli så tankspridd. I går när jag åkte buss funderade jag på om jag var 21 eller 22. Jag fick sitta och räkna från när jag är född. Ska det vara så?
Natten har varit full av mardrömmar, det har satt sina spår idag. Riktigt trött och P.O fick sitta och peta på mig under hela DBT:n.

Jag har blivit helt besatt av att kolla på bilars registreringsskyltar. Jag kolar på bokstäverna och kopplar de till något ord. Sen hänger ordet kvar i huvudet som ett tuggummi som fastnat under skorna. Man blir så frustrerad. Jag vill bara få vara ifred i mitt huvud!

I morgon ska jag hälsa på Emelie i Malmö så mamma var och hämtade katterna i morse. Så sjukt tomt nu..

Nu ska jag försöka få i mig lite fil. Allt bara snurra och jag mår så illa. Men fattar inte varför. Jag har faktiskt ätit bra idag!

Btw det lär vara en hel del stavfel och skit idag för det går bara inte att skriv. Fast jag trycker på tangenterna blir det inga bokstäver och det blir inga mellanrum... Men ni får leva med det!

6 kommentarer:

Zippo sa...

Jag blir verkligen ledsen över att läsa detta, för en del av allting står jag i skuld till, den känslan kan jag inte skaka av mig...

Jag har misstänkt under en tid nu att du skulle behöva en paus från mig, så att du får vila upp dig lite, jag vet inte säkert, men det känns som så, så jag litar verkligen på att du kommer säga till när det behövs, snälla, jag ber dig...

Men du skall även veta att jag älskar dig mest utav allt, och det kommer ingenting någonsin kunna komma och ändra på.

Du är min ledstjärna, min guide, min styrka, så låt ingenting få komma emellan oss..

Förlåt...

Unknown sa...

Jag har fått inhandla en dosett på apoteket som hjälper mig se om jag tagit medicin eller inte. Man lägger all medicin i dem med. Man kan skriva upp klockslag med när man ska ta den. Ett litet tips :)

Sanna sa...

Elin.
Vill bara säga att jag hoppas att vad det än är som du går igenom att du blir bättre. Har läst din blogg några gånger och även din bilddagbok. Även om vi inte umgåtts på flera flera år ska du vet att jag bryr mig, gör ont att läsa att du mår så dåligt.
Många kramar/din "gamla" granne Sanna Åkesson

Elin sa...

Till Guilly,
Tack för tipset men jag har en dosett :)
Får mina mediciner delat i den då jag inte får ha dem hemma själv.
Men ja det är iaf lättare att hålla koll på allt då man har en dosett :)

Emelie sa...

Vill berömma dig för din bloggdesign, den är riktigt snygg!

Jag brukar också glömma mina mediciner ibland, märker av det på en gång, då jag börjar att må dåligt nästan på en gång.

Linda sa...

Ja, undra när man får börja leva utan att kämpa.

Det borde man fått veta innan man föddes.

Sköt om dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...