söndag 16 maj 2010

Oflyt

Just nu krånglar allt som kan krånglar.
Ena fläktlampan sönder, batterina i musen slut, bara de fria tv kanalerna fungera, internet är helt fucked up, katten har ätit en av blommorna så det låg jord och blad överallt då jag kom hem hon välte också ner en prydnadssak så den gick sönder, inget riktigt varmt varmvatten & glömmer att köpa den varan som var anledningen att jag gick till affären. Det är de saker jag kan komma på så där på rak arm.
Jag har bara sådant sjukt oflyt just nu...
Jag som redan är så slut på alla plan.

Var i stallet idag med Jonas och jobbade. Vi körde två av shettisarna. Lite skillnad från travare som var det sista jag körde(från när jag jobbade i ett travstall). Pysen var kanon duktig och sprang på som den.

Sett en hel del film i veckan. Wristcutters a love storey, Coraline, Dragon Hunters, Girl interrupted, The lovley bones (flickan från ovan), Bridge to Terabithia, Harry Potter 6, New moon och alla säsonger från Skärgårdsdoktorn. Det är de jag kommer på nu.

För övrigt så har jag tänkt myckt på nyår på sistone. Vet inte varför känns som man blivit påmind överallt... För 4 månader sedan låg mitt BMI på 16. Det gör det ju inte direkt nu...










Vet inte vad jag mer ska skriva..

1 kommentar:

Unknown sa...

ett BMI på 16 är ju jättelite ;o

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...