måndag 3 maj 2010

Korsord

I natt har mina katter haft party. Inte kul för mig som försöker sova...
8.45 ringer Zippo och säger att jag har 30 min på mig att ta mig till sjukhuset. För vi ska till stallet!! På grund utav mina 3 spruckna revben så har jag inte ridit idag. Utan jag tog hand om två små vildhästar istället. T och A barn. Sjukt söta, men oj vad de har energi!

Nu ikväll har jag och Jonas suttit och umgåtts. Jonas mamma ringde. De pratade ett tag. Sen ville hon ha lite hjälp med att lösa korsord. "K----KOMPIS. Vad kan det vara för fyra bokstäver?" Vad tusan har de för korsord i Stockholm egentligen?!

Nu ska jag försöka sov för imorgon är det dans uppvisning igen.
Wish me luck

1 kommentar:

Clara sa...

Elin! Kolla "inbjudan" jag skickat till dig! Acceptera, kolla och svara!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...