torsdag 21 april 2011

3 små grabbar


I söndags fick min fina Lova tre små söta pojkar.
Man märkte på henne under dagen att hon var lite orolig.
Jag har sen ett tag tillbaka gjort mysiga platser där jag bäddat och förberett att hon kan föda. Men valet var upp till henne.
Jag sitter vid tv:n när det hörs ett pip från sängen. Då har min älskade Lova valt att krypa in under överkastet och föda i min säng... (Min mamma är en liten räddare i nöden och kom med täcke för natten och tog med sig täcke filtar och bäddmadrass för att tvätta upp det åt mig).
När jag kommer fram till sängen och lyfter på överkastet har Lova redan fött den första. Det tog henne knappt tre 3h att föda de små liven.
Nu växer de som det knakar och alla har gått upp drygt 40g. på bara 4 dagar vilket är nästan 1/3 del av deras vikt!

Ni kommer drabbas av mycket kattbilder i framtiden i bloggen.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...