onsdag 27 april 2011

Bunkrat upp

I morse var ögonlocken väldigt tung men så fort jag kommit upp piggnade jag till!
Jag har varit på möte på RoCK i dag och jobbat med min självkänsla. Efter så for jag och storhandlade! Nu är både frys och kyl fylld igen. Blivit att mamma och pappa köpt med sig lite grejer varje gång de har varit och kollat på kattungarna, för jag har inte velat lämna dem. Men nu äntligen har jag varit och handlat.

I går var jag också väldigt effektiv! Gick upp 6.40 för att ta hand om tvätten. Sen var jag på sjukhuset på förmiddagen och tog prover.
Jag små shoppade lite i går också. Var förbi våran pysselaffär och köpte lite nya papper och grejer. Får se om jag kanske sätter mig i morgon och pysslar lite! Är ju så otroligt kul.

Har varit jätte skönt att komma ut lite är ju sådant otroligt härligt väder! Ska passa på att åka hem till föräldrarna snart. Fota vitsippor med nya objektivet innan de är helt överblommade.
Enligt mig är vi nu inne i den perfekta årstiden, sen vår/början av sommaren!
Trädens löv börjar spricka upp och det är sådär lagom varmt ute. Enda nackdelen är allt pollen.. Tur det finns bra läkemedel för det!

Ska fixa min dator och har äntligen bestämt mig för vilket schassi jag ska ha. Det kommer bli super nice!! Egentligen så hade jag bara tänkt köpa nytt grafikkort. Men är i ett sådant stadie då jag måste köpa upp andra saker för att det ska funka. Segt och dyrt men kommer bli så värt!
spara, spara , spara...

2 kommentarer:

camilla sa...

Låter som en bra dag :D vad är rock för något?

ÅÅ tack hihi :D ja de känns galet bra verkligen:D blev så lycklig, äntligen ger allt kämpade något :D

Åå älskar supermario haha :D Jag får träningsvärk när jag spelar det ibland:P snacka otränad ^^
Det känns skitbra o kolla på när de tränar för de får mig verkligen att längta tillbaka o de blir som en extra sporre till o kämpa ännu mer :D jag blir alltid så lycklig nör jag vart där borta o kollat :D

Åå hur många kattungar har du? så sött :D Blev de ngn mumsig mat?:D

Jag var på sjukhuset o efter de träffade jag en kompis och åt glass :D supermysigt. Nu ska jag se på tv hihi :)
Kraamis

camilla sa...

ÅÅ men rock låter ju jättebra då verkligen :D hur ofta har du vart där på samtal? vad kul, hur känns de o börja läsa igen då?:)vad e de för kurs?:)

Vad ska du hitta på idag för kul?:D

Kramis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...