torsdag 28 april 2011

grötigt

I morse var jag hos min terapeut. Vi pratade endel om steg två (DBT) och jag fick papper om det som jag ska läsa och fylla i. Fick också nya pluppar i öronen (öronakupunktur) och så fick jag klartecken att jag ska få gå basal kroppskännedom igen. Vi hade det en gång i veckan på behandlingshemmet men jag var inte i skick att ta in det då. Brukade alltid sluta med att Jag och Jonas låg och sov medans de andra lekte träd^^
Men nu känner jag mig mer pepp och hoppas att det kan hjälpa! Ska bli jätte kul att få träffa sjukgymnast G. igen! Hon är en riktig solstråle :D

I dag är en sån där dag då det är allmänt grötigt av alla tankarna i huvudet och dagen kan sluta hur som helst. Antingen kan jag kontrollera dem och hålla tillbaks dem och ha en bra dag eller kan de pluppa upp och bli för jobbiga så det blir en kämpig dag.
Vi får se helt enkelt.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...