torsdag 28 april 2011

Hej miss Borderline

En typisk borderline dag...
Ena stunden rullar tårarna när jag lite senare sitter och mår helt okej och myser med små kissarna.
Jag hatar dessa tvära kast!!
Men jag kan iaf hantera det bättre idag än för ett halv år sedan.
Väldigt mycket mat tankar idag. Varit inne på gamla sidor kollat på thinspo och vill bara gå ner i vikt så jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Men nu är inte det ett alternativ. Så är det bara jag får helt enkelt jobba på att acceptera det.

f*n vad svårt det är.

1 kommentar:

camilla sa...

Joo de va väl så men de e just tankarna som e jobbiga..jag är så rädd för att de ska bli ett beteende jag inte kan bli av med..att jag ska börja hetsa varje dag typ:/
idag är huvudet helt bra iaf:D hur mår du idag?

Åå men vad bra:D o du har nog rätt i att de e bättre o börja lugnt med någon kurs som e rolig o som inte sätter så mkt press :) harry potter kursen lät ju extremt kul :D längtar också till sista filmenn, när har den premiär?

igår gjorde jag ingenting alls men idag ska jag till gbg o träffa en kompis :D

kramar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...