måndag 4 april 2011

öronakupunktur


I morse var jag hos S. Jag fick öronakupunktur. Sitter små magnetplåster på öronen nu. Jag tycker inte om nålar så tyckte det var bra att man kunde göra så här!

Nu sitter jag och gör en vårlista på Spotify blir låtar jag känner mig pepp av.
Typisk vår skiva för mig är The Cranberries- Star.

Mitt tangentbord måste bytas ut jag blir tokig på det! Vissa tangenter är jätte tröga så man skriver värre än vanligt^^
Usch så mycket saker jag vill ha! Blir så otroligt köpsugen när våren kommer.
Får hålla i pengarna och spara för listan är lång och dyr^^
Prylar till datorn, tangentbord, 2 externa hd (var med om att datorn och min externa kraschade samtidigt en gång... Inte kul. hårddiskarna i datorn blev överhettade och den externa vet jag faktiskt inte vad som hände med). En ps3:a och en rosa guitar är några av sakerna just nu. Hittat ett par sjukt snygga jeans med. Men vågar inte ens prova dem för risken är stor att jag blir kär i dem...
Det är nu man vill vinna på lotto! Fast får tänka hur mycket mer jag kommer uppskatta mina saker när jag kan köpa dem.

Nu tänkte jag ignorera diskberget och ta fram pysslet istället.
Kramar ^_^

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...