söndag 24 april 2011

Påsk

I år har jag firat min påsk hemma i lägenheten kunde inte följa med till mormor och morfar och fira med familjen.
Lova var sjuk och kräktes jätte mycket alla kattungarna tappade i vikt och jag var så otroligt orolig. Men allt har vänt och är bra nu! Små pojkarna växer så det knakar och Lova är en sådan duktig mamma.

Jag har trots allt firat påsk. Jag har gjort lite påskbord och pyntat ris och grejer så jag klagar inte ^_^

Där i mot har jag känt mig lite nedstämd senaste veckan men kan inte sätta fingret på vad det beror på. Kämpar mycket med att behålla min vikt. Nu är det sådan hysteri att man ska ner i vikt så man är snygg i bikinin. Det triggar mig något otroligt för jag trivs inte med hur jag ser ut och hade velat förändra det. Men den vägen är förbjuden!
Så jag kämpar med att behålla min vikt.

Hoppas att ni också haft en bra påsk!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Känner igen den där Bikini hysterin och fy f.n vad jag avskyr den, det är samma visa varje år samtidigt som de larmar om att ÄS går nedåt i åldrarna...de fattar liksom inte att de fäller krokben för sig själva.

Ja IKEA är kul :), fick 400 kr för varje 1000 kr man handlade för så jag har ett litet presentkort också, lite småsaker skall köpas in osv.

Hoppas att du har en bra påsk!

Kramar Mia

camilla sa...

Hejsan :)
Jo allt e verkligen hur bra som helst just nu :D har haft en underbar påsk med massa godis och sol :D hur har du haft det? mår du bra?

Många kramar

camilla sa...

Okey men vad skönt :) vet du varför du har vart nedstämd då?:/
Åå visst är vädret underbart :D
Vad har du haft för dig idag?:)

Kramar

camilla sa...

Ja jag tycker också de låter kul :D de säger ju att korna lir som tokiga när de får komma ut :D

Åå låter kalas :D vad spela du för wii? :D
Med mig är det bara bra, trött nu hehe. Har vart iväg på läxhjälp fast de kom inga barn så åkte hem, åt middag o sen åkte jag bort o kika när min syster tränade o mina kompisar :D nu ska jag slappa resten av kvällen :D
Har du några roliga planer för imorgon? :)
kram

Linnea sa...

Åh tack så mycket elin, det värmer verkligen på alla plan <3

Kramar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...