lördag 26 november 2011

Dreamhack update


I natt/ morse sov jag hur bra som helst! Det var längesedan jag sov så gott.
Känner mig lite lugnare inombords har sådan konstig inre stress. Huvudet vill inte slappna av nån gång.

Precis varit på tekken finalen i kinnarps arena. Var en söt korean som vann! Han satt och spelade i sin orangea täckjacka och röda mössa med en stor boll på.

Alla springer runt i one piece här. Jag tycker det är så fruktansvärt fult! Jag kan tänka mig att de är hur sköna som helst. Men att lämna hemmet med den borde man inte... Inte så många fjortisar som springer runt i hotpants och urringat som det gjorde förra gången. Kanske bero på att det inte är sommar nu?

B.la. E-type och Dead by April har uppträtt här och det var nice. Jag gillar talangjacketen mycket med.
Nu sitter jag och kollar på räddningspatrullen. Nostalgi! Men de satte på basen på sådan sjuk hög volym så hela bröstet vibrerar och jag kan inte höra vad de säger i filmen nu trots högsta volym.
Kanske gå över till att spela i stället.

over and out

1 kommentar:

camilla sa...

vad exakt innebär dreamhack?:D
Hoppas du haft det riktigt bra iallafall:D

kramisar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...