torsdag 10 november 2011

Våga klippa kort?

I går hade jag min dumma feber igen så missade stallet...
Kände mig allmänt misslyckad igår för kunde inte få någonting gjort.

I dag har jag mått betydligt bättre så kom precis hem från en liten runda på stan med Jonte.
Vi tog en mysig fika och leta bla efter en jacka till mig.
Hittat min drömjacka på esprit. Men den är inte alls snygg på... Blir lite tält varning.
Men nu kan jag som inte hitta någon annan jacka för jag vill ha en som den fast som sitter snyggt.

(Bästa bild jag kunde hitta på jackan men den gör inte jackan rättvis)

Håller på att fixa mitt hår men är inte alls nöjd med hur det är nu. Vågar jag klippa kort?
I morgon ska jag till optikern och kolla synen. Haft så mycket huvudvärk på sistone. Hade varit nice med ett par nya glasögon. Men mer ekonomiskt om jag inte behöver nya.
Jag håller som på att hitta min nya stil. Svårt att veta hur jag
ska klä mig. Vet inte hur mycket kläder jag har rensat ut ur min garderob.
Innan var jag mer "mörk och svår". Plockat ut min läpp piercing och mina töjningar i öronen, som för övrigt växte tbx över en helg.
Jag tycker den här övergången är jätte jobbig. Inte ens all musik som jag förut tyckt varit så bra känns bra längre. Musiken som varit min trygghet och fasta punkt förr.
Nu verkar jag ytlig och ja i jämförelse med annat man gått igenom är det här ingenting.






1 kommentar:

Clara sa...

Dags att bli ljus och lätt! :D hihihih ;)
Jag förstår verkligen att det är svårt! Eftersom jag vet hur du är och har känt dig så länge, så har jag nog ganska bra koll på vilken situation du är i. Stressa inte, våga testa lite och så tillslut kommer du säkerligen hitta hem!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...