onsdag 16 november 2011

Jag somnade runt halv fem i går och gick upp vid tolv idag. Jag åt lite frukost och kollade på tv sen låg jag och halv sov till kl 15. Så skönt.

Sen satte Jonte och jag upp taklampan i vardagsrummet. Vi köpte den redan första vändan på ikea som vi gjorde i somras. Det har inte varit något behov att få upp lampan förens nu för oj vad fort det mörknar ute.

Jag skulle egentligen till stallet i kväll och haft teori. Men jag tror inte jag skulle få ut så mycket av den och kände inte alls för det. I stället köpte jag och Jonte hem thaimat och kollade på the rock.
Nu ligger jag i soffan med laptopen i knät och ser på Kalla Fakta.

I morgon ska jag fixa lite med min fotovägg.

1 kommentar:

camilla sa...

Vad har du för favoritserie?:D åå jag vill också se breaking dawn :D alla säger att den e grym?:)

Hoppas du får en bra dag:D
kraam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...