lördag 12 november 2011

Hagnesta Hill

I går natt fick jag tillslut ta till benso, bolltäcke och kent skivan Hagnesta hill.
När råttorna i bröstet var nerdrogade kunde man slappna av lite och somnade tillslut.
Det är någonting med just det albumet. Kanske är det de välkända melodierna och texterna som ger en någon form av trygghet.
För övrigt önskar jag innerligt att Kent kommer släppa ett album i stil med deras tidigare skivor. Den senaste har jag knappt lyssnat på. Tragiskt...

I dag var jag till optikern och det visar sig att jag fått bättre syn! Så har lånat hem 4 par bågar som jag har lite beslutsångest över. På måndag ska jag dit igen.
Sen får vi hålla alla tummar och tår att jag hinner få mina nya glasögon innan DH.

Har fixat ny ljudbok för natten så ska ta mina nattmeds nu och krypa ner.
I morgon ska jag upp tidigt för ska hem till mormor och morfar under helgen. Ska bli så mys!
Mitt trådlösa funkar inte där ute i skogen. Knappt mobilen heller so back to reality på måndag.

Natti

1 kommentar:

Clara sa...

bild på glasögon tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...