söndag 13 november 2011

Keso

Sitter här och har precis ätit pannkakor med keso och sylt till.
Jag får tacka min gamla ätstörning att jag tycker om keso. Var något jag lärde mig att äta då som jag tycker är sjukt gott nu!
Den nya keson med hallon var inte fel!

Vet inte om detta är att lämna ut för mycket. What ever, när man svälter sig och är för underviktig uteblir mensen. Så min har varit väldigt oregelbunden och helt frånvarande i långa perioder (då man hade den kände man sig totalt j**la misslyckad och fet som fått den).
För typ ett år sedan kom jag upp i ett bra bmi och jag blev som tonåring på nytt. Jag har aldrig haft mycket finnar men nu blev jag helt rödprickig. Jag vet inte hur mycket olika krämer och ansiktsvatten jag provat men nu ett år senare så är ansiktet nästan som förr!
Det som funkade bäst för mig tillslut var Neutrogena spot stress control och Nivea day cream.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...