måndag 7 november 2011

tar ledigt

I dag har jag haft någorlunda med energi och det är så skönt! Jag har sprungit runt och gjort saker som inte syns att man gjort men märks om man inte gör det.
Nu har jag dock börjat få väldigt ont i huvudet...
Tänkte bara baka en kaka sen ska jag ta ledigt för i dag.
Bra att jag kan ta ledigt när jag är sjukskriven^^

Den här bilden tog Clara på mig hösten 08 när jag var och hälsade på henne i Karlskoga. Hon pluggade där i två år.
Har tänkt mycket på då jag var och hälsade på henne idag, hur otroligt mysigt det var! Hade så gärna åkt upp till henne i Umeå men har inte ekonomi till det... Får försöka träffas mycket när hon kommer hem under julen så jag blir av med en del av min Claraabstinens.

2 kommentarer:

Clara sa...

<3 <3 <3 (vid varje hjärta ville det bli en 4a, måste betyda att trean i hjärtat inte är nog!!)

Det var verkligen hur mysigt som helst! Vi är så himla bra på att mysa ihop det och är liksom i samma rytm och vet hur man njuter av stunden. Vi har samma definition av en bra helg till exempel!!!

Jag kommer ju vara hemma en hel del vid jul, jag får se till att jobba bra i veckorna så jag kan vara ledig på helgerna och hitta på roliga grejor!

Längtar efter att komma hem och längtar efter att få dricka te och baka och mysa och allt sånt där!!!

<4 ;)

Sesolen sa...

Jag saknar dig <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...