torsdag 24 november 2011

Dreamhack winter

Var ett par dagar sedan jag satt vid datorn nu. Först hade jag ett par riktigt bra dagar och hittade på roliga saker och kände en sådan energi men sen gick det över till mer depp och halvsjuk.
Vi har målat och nästan helt klara med vardagsrummet och det blir jätte snyggt! Bara köket kvar sen.
Min fotovägg börjar ta form med.
Jag och Jonte gick även på Breaking Dawn med två vänner. Mycket kul.
Men efter det här har det blivit bolltäcke och film i stället.
Vi är sånna serienötare jag och Jonte. Nu började vi med att se Band of Brothers igen. Sjukt bra och välgjord serie.

Nu sitter jag på Dreamhack Winter och har det bara bra (om man bortser från sjuk magvärk). Ett skönt avbrott.
Dock när jag kom hit fick jag ingen bild. Great!
Misstankar om att det bara var grafikkortet som hoppat ut lite tänkte vi öppna upp och kolla detta. Men vi fick inte upp chassit^^ Men med lite hjälp och efter att dammsugit av datorn fungerade den som om ingenting hade hänt. Antingen var det grafikkortet eller var det allt damm fel.
Spelar för övrigt diablo II. Var väldigt kul. Tänkte även spela ut monkey island II de här dagarna.

2 kommentarer:

camilla sa...

Haha okey:P halowwenfrukten har jag aldrig hört ngn kalla den förut :P

ÅÅ desperate housewifes ser jag med på:D

vad har du för planer i helgen?:) kraaam

Clara sa...

Svar:
Ja, den musiken är bra! Du borde kolla in det nu när du är på DH och allt, Bad loop!
Tack så mycket :D :D dock testade jag lite bara, man hade ju kunnat göra något mer seriöst och ansträngt sig mer :) ska göra det någon gång tror jag allt...

kanske skulle vi testa att göra ett filmprojekt nån gång!? :O

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...