söndag 14 mars 2010

Be careful what you wish for

I natt somnade jag vid kl 6 på morgonen sov 2 dåliga timmar.
Idag har jag fortsatt spela mitt spel på ds:et. Har klarat av alv-världen och människor- världen. Är nu hos undead. När man slåss så ska man sätta sina gubbar i olika kombinationer för att aktivera dem. Jag drömmer om de här kombinationerna. När jag ser bilar så tänker jag te.x tar man bort den röda så kan man aktivera dem. Jag tror jag har spelat för mycket. Intresseklubben antecknar...

Lite senare kom Kjolle förbi. Vi kollade på Tim Burtons film Coraline.
Gillar verkligen den!!
Sen ikväll har jag dansat balett. Var sjukt jobbigt idag.
Först 2h vid baren. Sen gjorde vi saker över diagonalen. Mer fristående och sen stretching. Det rann svett från mig. Spydde för att jag var så sjukt trött...
På vägen hem fick jag gå med små sakta steg för huvudet bara dunkade. Kom på mig själv att gå med fötterna i första position^^

3 kommentarer:

Clara sa...

Mary and Max... det är en film du kanske skulle gilla... jag gillar den!! :D :D
Se den!
<3

Anonym sa...

Du är så sjukt stark Elin!
Jag önskar jag kunde impregnera det i din hjärna, för det är inte mer än sanningen!

Kämpa vidare Elin, glöm aldrig bort att jag inte bara har en, utan två lediga axlar för dig att luta dig på om det skulle krisa ^^

Det var kul att träffas!

Ida sa...

Ja den är verkligen bra, Hurt alltså och Coraline också för den delen :)
De gick jättebra att vara kattvakt. De värsta var väll att jag klarade av att äta smörgåsar och godis och desutom kunna behålla de :S

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...