onsdag 24 mars 2010

Borta bra men Hemma bäst!

Jag och Johan hade det bra i Göteborg. Konserten var sjukt bra! Synd att det skulle vara så varmt i lokalen bara.. I slutet var hela publiken helt slö.
Jag har inte hunnit lägga över några bilder än. Men det kommer väl så småningom.
Jag har bara gått och blivit sjuk igen.. Missade DBT gruppen och mitt ena individuella. Nu har jag en massa läxa att göra. Jobbigt..

Har bott hos mamma och pappa sen jag kom hem från Göteborg. Eller sov en natt hemma. Men de fick komma och hämta mig.. Nu är jag hemma igen. Får se hur det går denna gång. Legat i sängen hela dagen. Försökte precis komma upp lite så jag har någon chans till att sova i natt.
Men känner hur allt bara snurrar och mår bara mer och mer illa för var minut det går.

Måste se till att bli frisk snart! Jag vill komma igång med träningen på riktigt.
Lära mig alla danser ordentligt. Träna in mitt "gymnastik solo". Börja med kickboxningen igen.
Ska komma igång med löpningen ordentligt nu med. Ska ut till några bra spår på måndag. Ska pressa mig till det yttersta. Var längesedan jag verkligen sprang nu. Saknat det...
Sen ska jag börja öka sträckan på mina morgonpromenader.
Men för att kunna göra allt det här måste jag kunna stå upp utan att behöva springa och spy..

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...