fredag 26 mars 2010

Jag saknar Er

(bild av Lucem på dA)

Idag har det varit en låg dag.
Efter att tagit mig upp gick jag till min terapeut S. Ett ok samtal men det skjutsade på mina tankar...
Gick en lång runda efter och hamnade hos Louise. Det är så fint hos henne. Det lyser om hennes grav.
Efter att ha suttit hos henne en stund gick jag till affären.
Där efter vidare till Zippo.
Nu sitter jag här sliten men inte trött efter en lång dag. Varför kan jag inte var trött för?
Jag måste försöka komma i säng tidigt i kväll för imorgon blir det också fullt upp.

Jag önskar att jag hade en off knapp så jag bara kunde stänga av alla tankar. Nu är de kaos och det ger mig en sprängande huvudvärk.

I natt drömde jag att Jag, Jessica och Louise var på någon typ av konsert. Det var så verkligt så levande. Vi satt och skrattade och allt var bara bra. En inre frid.
Men så vaknade jag. Verkligheten gav mig en rak höger rätt i ansiktet.
Saknaden är enorm både efter Louise och Jessica.
Jag har inte träffat Jessica på så länge.
I dag är det ett år sedan Louise hade ett samtal med en viss personal som knäckte henne helt...
Nej klarar inte av att skriva mer om det här. Gör för ont...

Good Night, eller nått.

En stor Kram till min Zippo

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...