lördag 27 mars 2010

Lämna mig inte


Nu sitter jag här efter att ha sprungit runt hela morgonen. Städat, duschat, handlat, diskat, bytt säng kläder m.m.
Emelie kommer snart. Hon ska vara ho smig i helgn. Ska bli underbart att få träffa henne igen. Var så länge sedan nu.
Men jag kan inte slappna av för jag har en gnagande ångest och stor klump i magen.


Jonas du är min klippa som jag alltid kan luta mig mot.
Du är min trygga punkt här i livet.
Utan dig hade jag inte funnits idag. Du har gjort mer för mig än någon annan.
Lämnar du mig skulle jag gå itu. För med dig är jag hel.
Jag kan inte tänka mig ett liv utan dig.
Snälla lämna mig inte!

1 kommentar:

Ida sa...

Jonas får inte ge upp. :'(
Har du hört av honom någonting? Jag ringer till han men inget svar. Jag är så jävla orolig!
Kram gumman

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...