lördag 13 mars 2010

Tack


Jag föll hårt. Spenderade en hel dag i sängen stirrandes in i väggen. Jag hade pyjamas på mig i 3 dygn. Men i torsdags kom Zippo på kvällen. Vi bakade precis som förr då någon av oss mådde dåligt. Sen började vi kolla på Vampires Diaries (som jag blev besviken på...).
I går så ringde A. och sa att hon kommer om 20 min och då ska vi ut och gå. Jag försökte protestera men hon kom och släpade ut mig.
Tack A. och Zippo det var precis vad jag behövde!
De har ökat min lamotrigin till dubbla dosen. Den har verkligen hjälpt mig! Pendlar inte alls lika mycket i mitt humör som innan. Min läkare jag har nu är riktigt bra.
För övrigt så har jag blivit helt besatt av ett spel på mitt nintendo ds. Låg uppe och spelade till halv fem. Så sjukt kul är det! Fast nu är jag på en boss som har bullemi. Han äter och sen spyr han upp gröna slämklumpar som skadar en.. Jag spelade mot han i en hel timme. När han lyckades ta död på mig blev jag sur och gick och duschade istället. Vilket var behövligt. När jag är nere orkar jag inte bry mig om sånt...
Nu kommer snart pappa och hämta mig. Ska hem till mamma och pappa idag.
Får se hur det går.

2 kommentarer:

Zippo sa...

Tack själv för allt det roliga!
Du står för en massa roligt själv vet du.

Så tack <3

Clara sa...

the grass is greener on the other side
I've told some people now they know it
forget you old lawn come over to mine
take your first step and you will get there in time - it's true

life will smile for you
it's true

Lyssna på den!! (Salem it's true

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...