torsdag 25 mars 2010

Våren är påväg!

Zippo sov hos mig natt. Han har det riktigt jobbigt just nu... Önskar jag bara kunde vifta med handen och säga hokos pokos så var allt bra.

Idag så träffade jag min terapeut L. för sista gången. De var med en stor klump i halsen...
Hon har gjort så otroligt mycket för mig och jag kommer aldrig att glömma henne!

Efter gick jag till min broder. Vi satt och lyssnade på black metal. Burzums nya album är riktigt bra. Synd att han ska vara så begåvad för han är riktigt dum i huvudet... Hum det där lät fel kul för han att han är begåvad men ja...
Nu sitter jag här och lyssnar på Ulver. Var längesedan nu. Bergtatt är en riktigt vår skiva tycker jag!
På tal om vår nu är den äntligen påväg!!

2 kommentarer:

Ida sa...

Tack :D

Zippo sa...

Tack för ditt stöd, nu fick jag äntligen sova ett par timmar!

Älskar dig <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...