måndag 8 mars 2010

Min dag?

Nu är det lite drygt ett år sedan man slog i hop behandlingshemmen Auora och Boklunden.
Från 16 dygnet runt platser skulle det bli 6.
Icke färdigbehandlade pasienter fick skrivas ut och bli dagpassineter istället.
När Wiljan kom till bröt allt kaos ut.
Jag undrar hur det hade sett ut idag om de aldrig hade gjort denna förändring...

Jag har inte orkat sitta framför datorn för min feber fortsätter att förfölja mig. Har nu också de senaste dagarna haft väldigt ont i huvudet och magen. Smärtan gör mig helt däckad så orkar inte göra någonting.

Idag fyller jag 22. Ska minsann försöka ta och göra mig i ordning! Var längesedan jag sminkade mig nu. Är som ingen mening då man bara går hemma hela dagarna...
Min kontaktperson tyckte jag skulle fira på något sätt. Men jag vet inte. Ser ingen anledning till det.
Jag undrar hur en "normal" 22 åring skulle fira sin födelsedag.
Gå ut med alla sina kompisar kanske?!
Sånna här dagrar blir det så tydligt hur ensam man är...

Tack till alla som kommit ihåg mig!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Grattis Elin! Många kramar

Anonym sa...

Grattis på 22-årsdagen Elin! <3
Hoppas verkligen du fått dig en bra födelsedag

stjärnsyster sa...

Hade jag kunnat så hade jag varit hos dig på din dag! Vill inget annat än att få träffa dig sis <3

Ida sa...

Grattis i efterskott gumman! Kramkram <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...