söndag 28 mars 2010

Helgen

I går var en riktig känslomässig dag. Det var länge sedan jag var så rädd. Sedan jag grät så myckt.

I can't face the dark without you




I går kom Emelie till mig. Vi var ute i regnet och flummade runt. Sen bara mös vi inne framför tv:n.
I dag så spelade Mary Jet på en av våra gallerior. Det är en av Emelies favorit artister så vi var självklart där.
Jag fottade lite och här är två av bilderna. Den andra lekte jag lite med...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Efter jag vinkat av Emelie på tågstationen så var det bara direkt hem och byta om och sen vidare till baletten.
Vi var bara två stycken idag så det var riktigt hårt! Gick inget vidare heller... Jag hade glömt min balans och hållning hemma.
Kvällen spenderade jag med Zippo.

Nu sitter jag här efter en lång helg lyssnar på klassisk musik. Just nu Debussy. I väntan på att mina natt mediciner ska börja verka så jag kan krypa ner under täcket.

Natti Natti

2 kommentarer:

Clara sa...

Hihi Elin då! kände du inte igen henne... det är ju Mariette! :P ^^ Från Idol! :P

Elin sa...

Till Clara: Det vet jag^^ Mary Jet är hennes artist namn :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...