måndag 29 mars 2010

Ny vecka

Så var det måndag igen.
Idag har jag gått 3 promenader, sprungit och dansat.
Men endå kan jag inte stilla min inre oro. Ångesten har bara vuxit med kvällen och nu har jag riktigt ont i magen.
Det här kommer bli en intensiv vecka då jag har något form av möte eller terapi inom psykiatrin nästan varje dag.
Sen träningar på det.
Har ingen aning hur jag ska orka med allt. Nu för tiden har jag knappt någon ork alls. Så fort det blir för mycket går jag och blir sjuk. Då ja blir sjuk kan jag inte träna fullt ut och då ökar ångesten...

Ser iaf fram i mot fredag. Då är det Zippos dag och vi ska ha riktigt kul! Bara glömma bort all misär för en stund.

Nu ska ja lägga mig framför tv:n en stund och försöka varva ner lite så jag kan lägga mig hyfsat i tid för i morgon bitti är det DBT grupp.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...